Betalingen en facturen
Je kunt jouw bestelling direct betalen wanneer je gaat afrekenen. Je krijgt verschillende keuzemogelijkheden.
Het betalen gaat via de betaalservice Mollie. Dat is ook de naam die je ziet op je bankafschrift.
De betaling wordt direct verwerkt. Je ontvangt na betaling een bevestiging inclusief een digitale factuur. Deze vind je overigens ook terug in ‘Voel je vrij’, jouw persoonlijke NFN-ledenportaal onder het kopje ‘Alle facturen’ (mits je lid bent van NFN Open & Bloot).
Levertijd en voorwaarden
Bestellingen worden, mits op voorraad, de volgende werkdag (behalve op vrijdag) in behandeling genomen en aan de bezorger overgedragen. De levertijd binnen Nederland bedraagt hierdoor 2 tot 5 werkdagen, tenzij anders aangegeven bij het specifieke artikel. LET OP: bestellingen naar België kunnen er vrij lang (tot wel 3 weken) over doen voordat ze aankomen. Wij kunnen hier helaas geen invloed op uitoefenen.
Op alle bestellingen zijn de leveringsvoorwaarden van toepassing. Reclameren kan tot maximaal 30 dagen na de besteldatum. Alle vermelde prijzen in de webshop van NFN Open & Bloot zijn in euro’s en inclusief BTW.
Handling- en verzendkosten
De handlings- en verzendkosten worden berekend op basis van het totaalbedrag van de bestelling en zijn afhankelijk van het leveringsadres. Bij bestellingen met een Nederlands leveringsadres, met een totaal bestelbedrag van € 75,- of meer, worden geen handelings- en verzendkosten in rekening gebracht.
Bij bestellingen met een buitenlands (binnen Europa) leveringsadres, met een totaal bestelbedrag van € 100,- of meer, worden geen handelings- en verzendkosten in rekening gebracht.
Wij bezorgen niet buiten Europa. Unfortunately we do not deliver orders to addresses outside Europe.
Verschillende bestellingen voor één leveringsadres kunnen vanuit milieuoogpunt en beperking van de logistieke belasting van de verzender, gebundeld verzonden worden.